Verkkokauppa

Tervetuloa Deep Forest verkkokauppaan!

Verkkokaupasta löydät Suomen laajimman karhuaiheisten tuotteiden valikoiman. Tuotteet ovat käsinpainettuja ja jokainen kuva on huolella valittu tuhansien joukosta. Haluamme tarjota laajan valikoiman tuotteita, jotka tuottavat iloa omistajilleen.

Emme pidä suurta tuotevarastoa, joten nappaa tuotteesi ennen kuin joku toinen ehtii. Mikäli tuote on loppunut, tuotetta tulee olemaan saatavilla jälleen määrittelemättömän ajan kuluessa.

Laajennamme valikoimaa ja lisäämme tuotteita ajoittain. Myös muut luonto- ja eläinaiheet kuuluvat lähiaikoina tuotteiden kuvavaihtoehtoihin. Lisäyksistä ilmoitamme Facebook- ja Instagram-sivuillamme.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä tuotteista tai tarvitset muuta apua ostostesi kanssa, saat helposti yhteyden yritykseen vasemman alanurkan chatin kautta. Olemme asiakkaita palveleva verkkokauppa.











Toimitusehdot


Nämä toimitusehdot ovat voimassa 18.12.2018 alkaen.

Verkkokauppa
Deep Forest Oy
Tuirantie 9 B 51
90500 Oulu

+358 50 430 4556
lauri.luhtaniemi@deepforest.fi
deepforest.fi

2828525-5

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluna toimii PayPal, jossa voit maksaa yleisimmillä credit ja debit -korteilla, muut maksutavat ovat lasku ja käteinen.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt PayPalin ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Deep Forest Oy:n verkkokaupan yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Deep Forest Oy
Tuirantie 9 B 51
90500 Oulu

+358 50 430 4556
lauri.luhtaniemi@deepforest.fi
deepforest.fi

2828525-5

Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi toimitustavan. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. Mikäli toivot muunlaista toimitusvaihtoehtoa, olethan erikseen yhteydessä.

Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Arvioitu toimitusaika on 1-7 arkipäivää, tilaus voidaan erikseen sovittuna aikana noutaa myös pajalta Oulusta. Poikkeustilanteita varten, varaamme oikeuden poikkeuksellisiin toimitusaikoihin, esim. mikäli tilauksessa on varastosta loppuneita tuotteita, ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti esimerkiksi yhteystiedoissa mainittuun sähköpostiosoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Tietosuoja
Rekisteri- ja tietosuojaseloste

Tämä on Deep Forest Oy:n henkilötietolain (10 ja 24 §) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaseloste. Laadittu 12.12.2018. Viimeisin muutos 12.12.2018.


1. Rekisterinpitäjä
Deep Forest Oy, Tuirantie 9 B 51, 90500 Oulu
lauri.luhtaniemi@deepforest.fi
050 4304556


2. Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö
Lauri Luhtaniemi,
lauri.luhtaniemi@deepforest.fi
050 4304556


3. Rekisterin nimi
Yrityksen asiakasrekisteri


4. Oikeusperuste ja henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukainen oikeusperuste henkilötietojen käsittelylle on
- rekisterinpitäjän oikeutettu etu (esim. asiakassuhde, työsuhde, jäsenyys).
Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus on yhteydenpito asiakkaisiin, asiakassuhteen ylläpito
Tietoja ei käytetä automatisoituun päätöksentekoon tai profilointiin.


5. Rekisterin tietosisältö
Rekisteriin tallennettavia tietoja ovat: henkilön nimi, yhteystiedot (puhelinnumero, sähköpostiosoite, osoite, tiedot tilatuista palveluista ja niiden muutoksista, laskutustiedot, muut asiakassuhteeseen ja tilattuihin palveluihin liittyvät tiedot.


6. Säännönmukaiset tietolähteet
Rekisteriin tallennettavat tiedot saadaan asiakkaalta mm. www-lomakkeilla lähetetyistä viesteistä, sähköpostitse, puhelimitse, sosiaalisen median palvelujen kautta, sopimuksista, asiakastapaamisista ja muista tilanteista, joissa asiakas luovuttaa tietojaan.


7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
Tietoja ei luovuteta säännönmukaisesti muille tahoille.


8. Rekisterin suojauksen periaatteet
Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti. Kun rekisteritietoja säilytetään Internet-palvelimilla, niiden laitteiston fyysisestä ja digitaalisesta tietoturvasta huolehditaan asiaankuuluvasti. Rekisterinpitäjä huolehtii siitä, että tallennettuja tietoja sekä palvelimien käyttöoikeuksia ja muita henkilötietojen turvallisuuden kannalta kriittisiä tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja vain niiden työntekijöiden toimesta, joiden työnkuvaan se kuuluu.


9. Tarkastusoikeus ja oikeus vaatia tiedon korjaamista
Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tietonsa ja vaatia mahdollisen virheellisen tiedon korjaamista tai puutteellisen tiedon täydentämistä. Mikäli henkilö haluaa tarkistaa hänestä tallennetut tiedot tai vaatia niihin oikaisua, pyyntö tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).


10. Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
Rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus pyytää häntä koskevien henkilötietojen poistamiseen rekisteristä ("oikeus tulla unohdetuksi"). Niin ikään rekisteröidyillä on muut EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiset oikeudet kuten henkilötietojen käsittelyn rajoittaminen tietyissä tilanteissa. Pyynnöt tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).

Toimitustavat ja -hinnat
Posti | Kotipaketti
0–3kg
13,90 €
________________

Matkahuolto | Lähellä-paketti
1–5kg
9,50 €
________________

Posti | Postipaketti
1–2kg
8,90 €
________________

DB Schenker | Noutopistepaketti
0–3kg
7,90 €
________________

Matkahuolto | Lähellä-paketti
0–1kg
6,90 €
________________

Posti | Postipaketti
0–1kg
6,90 €
________________

Posti | Kirjelähetys
0kg–0.250kg
3,90 €
________________

Nouto yrityksen toimipisteestä
Ilmainen
________________



DB Schenker | Noutopistepaketti
DB Schenkerin noutopisteverkosto koostuu noin 500 noutopisteestä, jotka ovat auki aamusta iltaan. DB Schenker toimittaa paketit pääsääntöisesti 2–5 arkipäivässä. DB Schenker toimittaa paketin vastaanottajalle valittuun noutopisteeseen ja hänelle lähetetään tekstiviesti kun paketti on noudettavissa. Paketin nouto onnistuu näyttämällä lähetystunnuksen ja henkilöllisyystodistuksen (ajokortti, passi tai henkilökortti).

Matkahuolto | Lähellä-paketti
Matkahuollon paketteja voi tilata seuraaviin pisteisiin: Matkahuollot, Matkahuolto-asiamiehet ja Matkahuollon Pakettipisteet. (K-Marketit, määrätyt R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset.)

Paketti kuljetetaan vastaanottajan pakettipisteeseen arviolta 1–3 arkivuorokauden kuluessa. Pakettiautomaattiin toimitettavista lähetyksistä vastaanottaja saa saapumisilmoituksen tekstiviestinä tai sähköpostitse, pakettiautomaateissa lähetyksiä säilytetään 14 vuorokautta. Paketti noudetaan saapumisilmoituksessa ilmoitetusta toimipisteestä ja luovutetaan virallista henkilötodistusta vastaan.

Posti | Kotipaketti
Postin Kotipaketilla tilaus toimitetaan vastaanottajan kotiovelle. Paketin jakelusta sovitaan erikseen vastaanottajan kanssa. Suurimmissa kaupungeissa Kotipaketti voidaan jakaa iltajakeluna. Jakoajat: Suurimmissa kaupungeissa klo 21.00 saakka, muissa joko klo 14 tai klo 17 mennessä.

Posti | Postipaketti
Postipaketilla lähetät pakettisi vastaanottajaa lähimpään Postin noutopisteeseen tai Postin automaattiin. Paketti on noudettavissa automaatista saapumispäivänä klo 18 mennessä.

Postipakettien toimitusaika on pääsääntöisesti 1–2 työpäivää, normaalisti klo 16 jälkeen. Pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereella paketit toimitetaan asiakkaan noudettavaksi myös lauantaisin. Vastaanottajalle lähetetään tekstiviesti paketin saapuessa automaattiin. Automaattiin lähetetty paketti on noudettava 7 päivän sisällä saapumispäivästä.

Posti | Kirjelähetys
Kirjeenä voidaan toimittaa pienet ja kevyet tuotteet. Kirjelähetys jaetaan tavallisena postina vastaanottajan postilaatikkoon tai -luukkuun neljässä työpäivässä. Tavallinen kirje ei sisällä lähetystunnusta, joten sen kulkua ei voi seurata lähetysten seurannassa.

Nouto yrityksen toimipisteestä
Tarjoamme mahdollisuuden noutaa tilaus yrityksen toimipisteestä.
Mikäli noudat tuotteen pajalta, voit maksaa tuotteen paikan päällä. Maksuvälineenä noudettaessa käy vain käteinen. Mieluiten tasaraha.
Nouto osoitteesta Tuirantie 9 B 51, 90500 Oulu.
Varmistathan henkilökunnan paikallaolon ilmoittamalla saapumisesi päivän ja arvioidun kellonajan joko soittamalla tai tekstiviestillä puhelinnumeroon 050 430 4556 tai sähköpostilla osoitteeseen lauri.luhtaniemi(a)deepforest.fi.

Muuta tietoa
Kuvat Deep Forest tuotteisiin painetaan käsityönä yrityksen pajalla Oulussa. Jokainen tuote käsitellään yksittäin ja jokainen tuote on yksilöllinen. Tuotteissa käytetyt kuvat ovat yrittäjä Lauri Luhtaniemen itsensä kuvaamia (lisää kuvia: deepforest.fi/kuvagalleria). Deep Forest on monen alan yritys, josta löydät lisätietoa osoitteesta deepforest.fi/yrityksesta.

Pyrimme tarjoamaan laajan valikoiman erilaisia tuotteita, joista vain pieni osa on saatu verkkokauppaan saakka. Mahdollisia muita tuotteita voit etsiä osoitteessa deepforest.fi/tuotteet, jossa klikkaat 'Painotuotteet 2019' banneria jolloin PDF-esite aukeaa, ja pääset tutustumaan laajaan painopohjavalikoimaan. Mikäli löydät tuotteita joita haluat, voit ottaa yhteyttä niin selvitetään mitä voimme tehdä.

Muuta tärkeää: Huomioimme toiminnassamme enrgiankulutuksen ja vältämme turhaa energiankulutusta. Lajittelemme ja kierrätämme toiminnassa syntyneet jätteet, ja ennen kaikkea pyrimme tuottamaan mahdollisimman vähän jätettä. Pyrimme käyttämään tuotanto- ja pakkausmateriaalit elinkaarensa loppuun saakka ja hyödyntämään ne uudelleenkäytössä mahdollisuuksien mukaan.